lindaa90.reismee.nl

Nog een klein weekje!

Hoiii iedereen!

Nog maar een klein weekje Nederland, volgende week rond deze tijd zit ik al in Noorwegen. Spannend!!

Alles is zo goed als klaar, huis verhuurd, laatste spullen aangeschaft, alle belangrijke/onbelangrijke dingen geregeld.
Alleen mijn koffer moet nog gepakt worden en ik heb nog geen idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Mag maar 23 kilo mee en dat voor een half jaar! Heel erg moeilijk al dat kiezen ;)

Deze laatste dagen in Nederland
staan in het teken van afscheid nemen en in het maken van beloftes dat ik over een half jaar echt weer terug kom ;p.

Vrijdag nog een gezellig feestje met vrienden en dinsdag is het echt zo ver om 10.45 vertrekt het vliegtuig naar Oslo daar nog paar uurtjes wachten en verder vliegen naar Harstad/Narvik.

Ik kijk er erg naar uit om deze uitdaging aan te gaan, ondanks wat spannende kriebels in mijn buik.

Veel liefs Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!