lindaa90.reismee.nl

Vierde week is ingegaan!

Hoooii lieve allemaal!


Hier een nieuwe update! Het gaat hier steeds beter! Woon sinds maandag in het appartement. Helaas niet in de groote maar niks aan te doen. Heb een schattig klein slaapkamertje.
Dinsdagavond is de kok gekomen. Die woont in het appartement naast mij.
Vanmorgen is mijn huisgenootje Ana gekomen. Zij komt uit Portugal en haar Engels is ook niet zo best. Dus google vertaler is momenteel onze beste vriend

\"Wink\"

Vanavond komt het meisje uit Engeland en eind mei komt er nog een Nederlandse jongen dan zijn we compleet
\"Laughing\"

Helaas rookt echt iedereen hier zelfs alle working guests. Dus ben benieuwd of ik het vol ga houden
\"Smile\"



Vorige week dinsdag ben ik samen met Alice naar Harstad geweest. Naar een soort bureau om te regelen dat ik hier kan werken. Ik heb een contract voor drie maanden en ik vermoed dat eind juni een gesprek volgt over de drie maanden erop.
Na het gesprek heb ik een uurtje de tijd gehad om rond te kijken in Harstad.
Van wat ik gezien heb is het een leuk klein stadje. Heel bijzonder en leuk om te zien hoe de huizen op de bergen zijn gebouwd.


Ondertussen open ik elke ochtend als er gasten zijn het restaurant en doe het ontbijt. Daarna maak ik hun kamers schoon. Eigenlijk heb je hier maar 20 minuten voor (veel te weinig tijd voor wat je allemaal moet doen). Ik doe er nogal wat langer over dus dat wordt veel oefenen want het moet natuurlijk wel schoon!
Verder ben ik veel aan het schoonmaken. Alles klaar aan het maken voor de start van het hoogseizoen.
Het eetcafe gaat 15 mei open dus ben benieuw hoe het gaat lopen.

Ik vermoed dat de komende dagen veel in het teken zal staan van oefenen en dingen bespreken.

Dit was het eerst weer!


Liefs Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!